رستورانی مختص بانوان محجبه در تهران + تصاویر

مطمئنا شما نیز بارها و بارها مشابه این تصویر را در اماکن عمومی مشاهده کرده اید اما کمتر کسی می شود که بر سر اعتقاداتش بایستد و به راستی از پذیرفتن بانوان بدحجاب معذور باشد.

پارسی من | رستورانی مختص بانوان محجبه

به گزارش البرز نیوز، در این زمانه که پول حرف اول و آخر را می زند و ایمان ما آدم ها سست شده است و به امدادهای غیبی خداوند متعال اعتقادی نداریم، مطمئنا نصب چنین تابلوهایی فقط از سر ترس از اماکن بر ورودی مغازه هایمان است و لاغیر.

بنده در مورد شخصیت خودم صحبت میکنم و به محضر هیچکدام از مخاطبان عزیز جسارت نمی کنم. اما وقتی کمی فکر می کنم و خود را به جای عزیزان فروشنده و اقشار مختلف کاسب قرار می دهم، شاید من نیز از ورطه عمل خارج می شدم و پا به عرصه شعار می نهادم

اما در همین روزهایی که شجاعت چنین کاری را در خودم مشاهده نمی کنم، پیدا شده است مردی که با افتتاح روستورانی مخصوص خانواده های محجبه، جامه عمل بر شعار من و تو دوخته است.

 

پارسی من | رستورانی مختص بانوان محجبه

مردی که در رستورانش به راستی از پذیرفتن بانوان بی حجاب معذور است.

حاجی علی برهانیان مدیر مجتمع فرهنگی دشت بهشت (دهکده سلامت) از اعتقاداتش می گوید. از اعتقاداتی که منو تو سنگشان را بر سینه می زنیم و او بی هیچ ادعایی بدان ها عمل می کند.

 


 
 

منبع:www.bultannews.com

و

www.myparsi.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط sam

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1




Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه